O projekcie obwodnicy

INFORMACJA O PROJEKCIE OBWODNICY

Informacja 1 – Podstawowe parametry techniczne OMT.

Droga ekspresowa – jezdnia główna OMT

klasa techniczna drogi – S
prędkość projektowa – 120 km/h
– szerokość pasa ruchu – 3,5m
– przekrój poprzeczny – 2×2 z rezerwą terenu w pasie dzielącym pod budowę trzeciego pasa ruchu
– szerokość pasa awaryjnego – 2×2,50m
– szerokość pasa dzielącego – 12,0 m (w tym opaski 2×0,50 m) docelowo 5 m (w tym opaski 2×0,50 m)
– szerokość pobocza gruntowego – 2×0,75 m
– skrajnia pionowa – min. 5,0 m
– szerokość w liniach rozgraniczających – min. 40 m

Droga klasy GP – jezdnia główna Obwodnicy Żukowa

klasa techniczna drogi – GP
prędkość projektowa – 100 km/h
– szerokość pasa ruchu – 3,5m
– przekrój poprzeczny – 1×2 na odcinku Lniska – węzeł Żukowo 2×2 na odcinku węzeł Żukowo – Glincz
– szerokość pasa dzielącego – 5,0 m (w tym opaski 2×0,50 m)
– szerokość pobocza gruntowego – 2×0,75 m
– skrajnia pionowa – min. 4,7 m
– szerokość w liniach rozgraniczających – min.30 m na odcinku Lniska – węzeł Żukowo

Informacja 2 – decyzja środowiskowa

DECYZJA O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH:

Informacja 3 – protokoły K.O.P.I.

PROTOKÓŁ KOPI
ANEKS DO PROTOKOŁU KOPI

Informacja 4 – Podział na zadania

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej realizowana będzie z podziałem na dwa zadania:

Zadanie -1
Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk – Gdańsk na odcinku Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej. Zadanie 1: węzeł Chwaszczyno (bez węzła) – węzeł Żukowo (bez węzła)

Zadanie -2
Budowa drogi ekspresowej S6 Słupsk – Gdańsk na odcinku Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej. Zadanie 2: węzeł Żukowo (z węzłem) – węzeł Gdańsk Południe (z węzłem)